صفر تا صد ديجيتال مارکتينگ


 


 



صفر تا صد ديجيتال مارکتينگ



مقدمه

بازاريابي ديجيتال يا ديجيتال مارکتينگ اصطلاحي است که براي تمام تلاش‌هايي که جهت بازاريابي از طريق مجاري ديجيتالي انجام مي‌گيرد، استفاده مي‌شود. کسب‌و‌کارها از مجاري ديجيتال نظير جست‌و‌جوي گوگل، شبکه‌هاي اجتماعي، ايميل و وبسايت‌شان براي برقراري ارتباط با مشتريان کنوني و آتي خود استفاده ‌مي‌کنند.


واقعيت اين است که امروزه افراد نسبت به چندين سال پيش، دو برابر بيشتر در اينترنت وقت مي‌گذرانند. همان‌طور که همه‌ي ما کم‌ وبيش مي‌دانيم، نوع خريدوفروش نيز عوض شده است و بازاريابي آفلاين مثل گذشته چندان تأثيرگذار نيست.


عبارت بازاريابي هميشه اين‌گونه معنا مي‌شده: توانايي برقراري ارتباط با مخاطب در زمان و مکان مناسب. در تعريف امروزي بازاريابي اين شما هستيد که بايد با مخاطبان خود درست همان‌جايي که حضور دارند، ملاقات کنيد؛ يعني در ‌اينترنت. ديجيتال مارکتينگ يا همان بازاريابي ديجيتالي عبارت است از هر نوع بازاريابي‌‌اي که ماهيت آنلاين دارد. براي آشنايي بيشتر با اين نوع بازاريابي تا انتهاي اين مقاله  صفر تا صد ديجيتال مارکتينگ با ما همراه باشيد.


ادامه مطلب.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

WEB parham Extension ایران پرود آموزش ایلوستریتور نور دیده ... جزوه و نمونه سوالات استخدامی خبرنامه جامع سئو ایران فن فیک اکسو sima