روش هاي ديجيتال مارکتينگ ديجيتال مارکتينگديجيتال مارکتينگ يا بازاريابي اينترنتي به اصطلاح استفاده از مديا هاي جديد دردنياي تجارت منصوب ميشود که اين نوع از بازاريابي تاحد زيادي متکي به شبکه اينترنت مي باشد و عنوان ديجيتال مارکتينگ را از آن خود کرده است. در واقع مي توان گفت به کليه اقداماتي که به منظور تبليغ محصولات، خدمات، برندها و آناليز رفتار مشتري در بستر اينترنت انجام مي شود ديجيتال مارکتينگ گفته مي شود. اگر بخواهيم ديجيتال مارکتينگ را با بازاريابي سنتي مقايسه کنيم، در واقع بر عکس بازاريابي به روش سنتي، در بازاريابي به شيوه ديجيتال مارکتينگ مشتريان بيشترين اهميت را دارند به همين دليل شرکت ها با بهره گيري از ابزارهاي مختلف مثل وب سايت، ايميل، موبايل، شبکه هاي اجتماعي تلاش در آناليز رفتار مشتري مي کنند تا تبليغات خود را در وقت مناسب و بر روي طيف گسترده اي از کاربران منتشر نمايند تا درآخر بتوانند مطلوب ترين نتيجه را دريافت نمايند. ادامه مطلب. |
درباره این سایت